-

Känns som att de var evigheter sen jag vaknade 5.30, och gjorde mig klar för att fara och träna innan jobbet!

Idag är första gången på nästan 3 veckor som jag åker och tränar innan jobbet! Är dock sjukt trött men jag tvinga mig upp ur sängen ändå när klockan ringde! Så idag blir de då lite styrketräning innan jobbet, sen blir de att köra ett Combat pass efter jobbet!

Gissar att jag kommer vara helt slutkörd ikväll när jag kommer hem, men de behövs efter såhär många veckors vila!


Och på tal om ngt helt annat så blir jag änka fr torsdag till söndag! Huuuur ska jag orka laga mig nå mat? Jag hatar att laga mat över huvudtaget så hur tusan ska jag orka laga mat till endast mig själv?

Nog vetja jag hittar på något enkelt och bra att äta ;) haha, typ nudlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback