Dec. 28, 2012

Precis ätit och nu ska jag faktiskt gå och ta en varm dusch, sen ska jag lägga mig under täcket och se lite film :) får tyvärr ha Fredagsmys med mig själv ikväll :/ andre hade tänkt komma upp idag, men då han blivit sjuk så stannar han tills han kryat på sig! Å andra sidan hade jag nog inte varit speciellt roligt sällskap heller! Är helt slut i huvudet efter all inventering på jobbet idag så lär nog somna rätt fort då jag väl lägger mig!


Hojja vad mkt grejer de finns att inventera... Huuuur mkt som helst och de känns som att man inte riktigt tar sig frammåt.. Haha! Så trött i huvudet är bara förnamnet av vad jag är just nu :)

Nu en dusch och krypa ner under täcket :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback