Dec. 23, 2012

Väskorna packade, dammsugit lägenheten, och nu ska jag äta lite mat, ta ut sopor och sen ska jag ta mig en vaaaaarm dusch, sen krypa ner under täcket och se film... Och i morgon 9.10 sätter jag och andre oss på bussen hem mot Överkalix för att fira julen där!! Härligt att få komma hem :)

Sen på annandag jul bär de av upp
Mot Gällivare igen, förhoppningsvis med en fungerande bil så jag slipper komma en timme tidigt till jobbet varje dag, och slipper frysa ihjäl, och slipper vänta 2 timmar på bussen hem!!

Är inte direkt fett med bussturerna här i Gällivare ;) skulle ju säkert funka att promenixa till/från jobbet, men de vill jag absolut inte göra när de är såhär kallt!

Nej, dags att sätta igång med de som ska göras så man blir klar ngn gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback