Dec. 17, 2012

Igår blev jag Gällivarebo och idag är första dagen på nya jobbet :) och mina nya kollegor verkar jätte snälla :) tror jag kommer trivas bra, och tillika skönt å göra nå annat, även om jag ibland har ångest över att jag inte kommer få klart mina timmar, men nog tusan hinner man :)

Ser framemot att få göra nå annat, lära mig nya saker osv :)) och framför allt så känns de helt fruktansvärt bra att få vara sambo med min älskade och helt underbara andre <3

Fick upp alla mina grejer från lådorna igår också, och kom fram till att de här går fasiken inte, måste inhandla någon slags hylla till toaletten så alla mina hårprodukter får plats! Står hårprodukter i och på allt som går att förvara grejer på. Och hela duschen är fylld med shampon, inpackningar, balsam osv! Haha!!! Så när jag är ledig nått får de allt bli att fara och kika på ngn hylla av ngt slag :)

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen gå och fortsätta nöta in kassasystemet :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback