Dec. 12, 2012

Sitter och ser vakna med the voice och käkar frukost, ska iväg till vårdcentralen på ett tag, sen hem och sälja ett soffbord, sen blir de jobb 11.30-13.45, sista dagen på saxarna luleå idag! Och på söndag går första flyttlasset upp till Gällivare, och de känns så himla bra att äntligen slippa detta särbo förhållande, slippa åka iväg så fort man är ledig! Och framför allt slippa de där med att bara ses på helger för de mesta!!

Känns UNDERBAAAART, men kommer såklart sakna att inte bara kunna åka till Danne, Renee och fasters älsklingar då jag är ledig på vardagarna. Kommer sakna fasters älsklingar som tusan, tur de finns FaceTime :) sen kommer jag ju åka ner då och då :) annars skulle jag inte överleva :) sen kommer jag dessutom kunna åka hem till ökx oftare och mysa med mosters älskling <3

Nu dags att pälsa på sig och vandra till vårdcentralen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback