-

Ligger i soffan och ser one tree Hill, och har legat här i stort sätt hela dagen!

Blev även av med 1 av alla våra möbler idag också.. Och i morgon blir vi av med ytterligare en möbel! Då är de bara att försöka få iväg resten av grejerna härifrån! dvs alla jävla flyttkartonger!! Just nu har jag lust att bara elda upp alla dessa flyttlådor och köpa nya grejer!!

Men får jag bara Lånat en bil, ett släp och någon som kör bil med släp! Samt ngn som hjälper mig flytta så är de också fixat sen!! Försöker få någon reda med andre om han kommer och hjälper, men de går som segt på den fronten!

Nej, nu ska jag försöka hitta ork att börja torka ur skåp så de är bort gjort iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback