Tisdag

Sjukt lugn dag på jobbet idag, sådär smått långtråkigt, och inte blir de mindre tråkigt av att jag jobbar själv heller! Bara 2,5 timmar kvar tills jag får fara hem :)

Har dessutom en sjuhelvetes huvudvärk, men är bara att bita ihop!

Har varit på stan en sväng på lunchen, inhandlat en Kupévärmare till bilen eftersom våran pajat! Sen har jag även inhandlat den sista julklappen :) hade velat köpa så mycke till A i julklapp, men med min lilla lön blir de lite svårare! När jag blir rik kanske :)

Så ikväll ska jag roa mig med att slå in julklappar framför despis :) andre skulle kanske jobba över så då är de väl bäst man passar på :) sen ska jag eventuellt ta och klippa broder Daniel också! :)

Nu försöka hitta på nå att fördriva de här 2,5 timmarna med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback