Massage

Varit på massage på helex, sjukt skönt! Men Tiden går alltid så fort när man får massage 30min känns som 5 minuter! Men skönt var de och han var sjukt duktig på att massera, sen fick jag lite tips på hur jag ska göra för att inte förvärra mina rygg problem! Så i januari bokar jag nog en till massage tid! Måste ju utnyttja förmånerna man har genom jobbet :)

Nu sitter jag iaf på bussen påväg hem, och väl hemma ska jag fixa så vi har oss lunch till i morgon sen ska jag ligga framför tvn med andre och bara mysa! Kanske Äta pepparkakor å dricka mjölk ? :)

Har förresten hunnit inhandla de sista julklapparna idag, men kanske att jag måste köpa 1 till till andre, eftersom han redan vet vad han ska få :) annars är julklapparna klara! Skönt att ha de bort gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback