Lördag

Lördag idag, och idag är de min lördag att jobba! Hade hellre legat kvar i sängen med A och myst! Men får göra de i morgon ist :)

Nu har de äntligen kommit snö i Luleå också, en hel del snö! Mysigt, men mindre mysigt att vi snart inte kommer ta oss ut ur lägenheten eftersom vi inte äger något att skotta bort snön med! Igår hade ju ngn varit snäll och skottat upp kring våran dörr, men nu på morgon var de inte ens skottat på vägen som går ner till oss!

Kanske borde inhandla ngt att skotta snö med?

Idag är de som sagt var jobb som står på schemat, Sen ska jag ligga på soffan resten av dagen/kvällen och käka godiset som blev över från igår :) andre sticker ju iväg på julbord med jobbet, så jag hade tänkt försöka orka fixa med tvätten och storstäda :)

Har förresten fått trixat i linserna i ögonen nu! Efter alla om och men :) så idag är jag blåögd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback