.

Är grymt nöjd med alla julklappar även fast det inte blev många! Fick ju som sagt var den bästa julklappen av min älskade, underbara andre, biljett till Bruce Springsteen + bo på hotell! Helt sjukt, fatta roligt vi kommer få och att det dessutom kommer med ett par brudar också som jag kan hänga med :) längtar redan ihjäl mig och de känns som att de är sjukt länge kvar tills vi åker :) men fatta roligt vi kommer få :) tack min älskade andre för den bästa julklappen någonsin :)

Sen fick jag ett jättefint armband och en jätte mysig morgonrock av svärmor och svärfar, presentkort på veromoda och en Anton berg chokladask av chefen, trosor av syster L och Erik :) sen fick jag och andre en massa julklappar tillsammans av marina och pee, sängkläder, muggar, handdukar, ljus och ljuslyktor å säkert nå mer :) så jag är nöjd :)

Sen igår körde vi ju julklappsleken hemma i nybyn, är faktiskt riktigt roligt! Jag fick en datamus som såg ut som en bil och ett usb-minne! Haha!! och andre fick ett presentkort på bio och en film ;)

Nej, dags att krypa ner under täcket nu och stänga mina små ögon! Upp tidigt i morgon för att packa in de sista i bilen sen gasar vi till Luleå igen! Gissar att jag kommer somna tidigt i morgon kväll, kommer nog vara helt slut :)

Nu säger jag godnatt! Slänger upp bilder från julen senare när jag har bättre uppkoppling till internet på min mobil!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback