.

1 jobbdag kvar, sen sticker vi upp till ökx ända till på måndag kväll :) skönt!

Har varit och köpt en sista julklapp till andre efter jobbet :) så nu
Är alla julklappar klara! Bara att frakta upp till ökx!!

Har surrat med Linnea i telefonen nyss också <3 och nu hade jag tänkt försöka få tummen ur röven att packa allt som ska me till ökx i morgon, och om jag känner mig själv rätt kommer hela saaben vara proppfull med mina grejer! Har nämligen en tendens att alltid packa alldeles för mycket när jag ska iväg någonstans, och oftast väldigt mkt onödigt som ändå inte används! Haha, så gör ett försök att bara packa de nödvändigaste även denna gång, men jag vet hur de brukar sluta. ;)


Lite bilder på mina fina systrar och mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback