.

Fullt upp på jobbet igår vilket innebar att jag var helt slut igår kväll eftersom de varit rätt lugnt nu ett tag! Drog iväg till Tuna och hälsa på, lekte med lilla solstrålen Eddie<3 är så roligt nu när han börjat krypa och ställa sig med hjälp av möbler! Tror han kommer bli riktigt vild när han börjar gå ;) fasters lilla solstråle <3 sen hann jag även med att klippa Danne igår, skönt att få gjort bort de också. Har nämligen tänkt klippa han i flera veckor, men inte orkat ta tag i de ;)

Iallafall så hr jag Varit på stan en sväng med A idag, A har handlar julklappar och jag har ögonshoppat :) men andre är ingen rolig människa att gå på stan med för han lessnar alldeles för fort! 2 affärer och sen vill han hem :P fast å andra sidan kanske de var lika bra att de blev så idag eftersom att jag liks är fattig! ;) men på fredag när jag är ledig hela dagen ska jag åka in till stan och handla en till julklapp till andre :) då har man ju förhoppningsvis fått lönen :)

Sen efter andre slutar på fre åker vi upp till ökx, och jag längtaaaaar :) ska bli så skönt att komma upp till ökx, mysigt att ha hela familjen samlad under julen dessutom :) julmat hos mormor och morfar, träffa hela släkten osv :) myyyys!


Iaf efter ca 1 timme (om ens de) på stan idag bar de av hemmåt och nu har jag rullat och snart stekt klart nästan 100 köttbullar, så nu klarar vi oss ett tag :) sen ska jag baka så jag har nå fika att bjuda mamma på när hon kommer hit och sover om nga helger :) sen hade jag planer på att städa och gå på prommis idag också, städa hinns nog med, men någon prommis lär jag nog inte hinna/orka med :)

Nu fortsätta leka hemmafru :)


Fatta att jag på drygt 2 månader blir moster :) helt sjukt roligt :) längtar till syster L knöstar ut det där lilla pyret som är i hennes mage :) ska bli så roligt :))

Nej, som sagt dags att fortsätta me köttbullarna nu så jag hinner me allt som ska hinnas med idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback