.

Jahapp, då blev man svarthårig igen och de känns helt underbart, bara lite ovant när de är ett tag sen jag var svarthårig sist :) men man vänjer sig fort :) blev även lite riktigt intensiva koppar effekter i de svarta, syns inte så mycket! Men, Dom syns lagomt mkt :)

Tack snälla Marie för att du orkade stanna kvar å fixa mitt hår :)

Så nu klarar jag mig över både jul å nyår :) fast jag ska ju ta de extremt lugnt under julen, njuta av att vara ledig för en gångsskull, fick dessutom lov att ta ledigt den 23e :) nice price! Så blir inte att gå ut juldagen, jag orkar fan inte! Blir att köra dubbelt upp på nyår ist ;)

Men vad tuuuusan ska man göra på nyår? Vill hitta på nå riktigt galet roligt! Men vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback