.

Har precis kommit hem, tog bussen till svartöstan efter jobbet för att hämta bilen!

A har stuckit iväg på julbord med jobbet, så jag tänkte passa på att käka karra, glögg, och pepparkakor :) och försöka ta tag i den där rena tvätten som ligger i ikeapåsar i hela lägenheten! Sen plocka till här hemma, syns inte att jag städat i torsdags! Jobbigt när de blir sådär!

Andre är expert på slänga allt på golvet, till och med jackan slänger han på golvet! Förtår inte hur de kan vara jobbigt att hänga upp den? Haha.. Fast jag är väl kanske inte så mkt bättre, jag slänger ju allt på alla möbler i stället! Har alltid en hög med kläder som hänger på stolar, soffan, garderobsdörrar osv!

Nej, nu ska jag ta och äta tacosen som är kvar sen igår, sen ska jag käka karra hela kvällen :)

En bild på mina linser, som jag efter alla om och men fick in i ögonen :j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback