.

Hade planer på att använda mina nya färgade linser idag, men jag var helt enkelt sämst och fick inte in dom i ögonen, dom bara knövla ihop sig i ögonen! Så efter typ 30 minuter så gav jag upp! Jävla skit!

Men ikväll ska jag försöka få i dom, om jag så ska måsta hålla på hela natten :) jag har ju inte haft linser tidigare, förutom 1 gång tidigare när jag köpt färgade linser! Och då var de samma problem, tror att jag använde dom typ Max 3 gånger för att jag aldrig fick i dom! Och då fick Linnea hjälpa mig att trixa i dom ngngång. jag måste helt enkelt vara sämst på de här med att stoppa i linser!

Men ikväll ska jag fan få i dom :)

För övrigt är de sjukt skönt med fredag :) jobbar dock i morgon, men 5 timmar går fort, speciellt om man har fullbokat :)

Sen är jag ledig söndag och måndag och de ska bli så skönt :) hade tänkt orka storstäda, sen hinna tvätta, träna och mysa med fasters guldklimp såklart <3 vi brukar ju ha mysdag på måndagar :)

Nu ska jag gå å köpa mig nå gott, är ju faktiskt fredag idag :) sen ikväll tror jag att jag ska dra med mig andre på de där nya candy Corner och köpa karra, massor med karra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback