.

Bodycombat passet var sjukt jobbigt igår, jobbigaste passet jag varit med om! Men som alltid lika skönt efteråt när man är sådär slut i kroppen att man knappt orkar stå och alldeles blöt i svett!

Sen nästa vecka hade vi väl tänkt boka nå annat pass också :) är riktigt kul med gruppträning, jag gillar det!

Och nu på morgonen har jag varit på gymmet och kört lite mage och bröst, ben träningen idag skippade jag, blev nog mycke igår på combaten :)


Läste syster linneas blogg, där hon lagt ut en bild på Lillmagen hennes, och jag har nog inte riktigt förstått att jag ska bli moster än :) inte länge kvar nu, och som jag längtar :) ska bli så kul att bli moster också, spännande att se vad dom får! Jag tror ju på att dom får en liten mini Linnea! :) men man vet aldrig, kan vara en liten mini Erik där inne också :)


Sitter för tillfället på jobbet, har ätit lite frukost, fixat håret och sminkat mig! Så nu är jag redo för jobb :) jobbar som alltid annars till kl 18.00 och när jag kommer hem hade jag tänkt städa lite smått, blir galen på den där röran där hemma! Så tänkte orka ta tag i den, vika lite tvätt måste jag också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback