.

Jag sitter hemma i nybyn framför tvn, med min älskade flisan i famnen, ser ngn dålig film på tv, äter godis och väntar på att A ska vilja hem från hotellet! Men om jag känner honom rätt lär han vara kvar sist av alla på hotellet! Han brukar vilja vara kvar till sist :) sötungen min <3

Men jag har de rätt mysigt här med flisan, hon gick först upp med pappa och de andra hundarna för att sova, men kom lika fort ner för trappan, så jag har myst med flisan :) tur att ngn håller mig sällskap i allafall!


Nu har A kommit hem, han har intagit plats i duschen som vanligt! Jag blir galen, han kommer strypa sig med den där duschalangen i fyllan snart! Och han är omöjlig att få därifrån och fattar inte att man inte fryser mindre av att ligga där i kallvattnet på golvet!!! Karlar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback