-

Varit på stan en sväng på lunchen, sprang in på vero moda för att se om jag hittade mig nå fint till nyår för presentkortet jag fick av chefen i julklapp, gick runt i affären flera varv, hitta en finstickad oversize tröja som var blå me ngn dragkeja, lyfte i den flera gånger men kunde inte bestämma mig ifall den var fin? Så jag sket i den, nu såhär i efterhand ångrar jag mig lite, och den finns säkert inte kvar i morgon bara för att jag tror att jag ångrat mig!

Efter alla om och men hittade jag ett par svarta jeans, har velat ha ett par "riktiga" jeans som är svarta, bestämde mig för att köpa dom! När jag går ut genom dörren fick jag enorm beslutsångest ifall jag verkligen ville ha dom! Men dom passade inte, så då slapp jag de problemet! Så i morgon ska jag traska dit igen, och se om jag hittar mig nå annat fint där :) kanske ett par sånna där höga jeans med dragkedja som jag länge velat ha? Men har en känsla av att min röv kommer se ännu större i ett par sånna? Men de är värt att testa :) Jag hatar att gå på stan själv, är som bra när man har någon som smakråd :)


Jobb 1 dag till sen är det ledigt ngn dag igen :) åker upp till ökx i morgon efter jag slutat jobba och blir där över nyår!! Så ikväll ska jag packa, sen får vi se vad vi hittar på :) kanske orkar jag släpa fram dammsugaren ? Nej det tror jag att jag överlåter åt andre ;)

Nä kanske man skulle börja packa då så jag slipper sitta uppe hela natten?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback