-

Jag ska bli faster igeeeeen :) kul! Dessutom blir jag moster här snart också :) ska bli så himla kul, både att bli faster igen och att bli moster för första gången :) trist bara att man inte har tid åka till ökx så ofta bara, eftersom att jag jobbar varannan helg, sen har man inte råd/ ork att åka upp alltid när man är ledig heller! Men ska verkligen försöka hinna dit så ofta jag bara kan sen när linneas unge ploppar ut :) <3

Roligt att mina syskon producerar ungar så slipper jag skaffa egna på ett tag, då kan jag ta hand om deras när jag vill, och slipper byta bajsblöja;) även fast Eddie snart är 10 månader så har jag ännu inte bytt någon bajsblöja på han ;) även fast Renee å Danne brukar försöka få mig att göra de har jag total vägrat, jag har ju så jävla lätt för att få kväljningar för sånt där och ibland har de även varit nära att jag ska spy, så jag tror jag håller mig från baj blöjor ett tag till! ;)

Skönt me fredag idag iaf, åker upp till ökx efter jobbet :) firar de nya året där :) blir myyysigt! Ta de mera lugnt, även fast jag egentligen är sugen på att partaja ordentligt ;)

Har hunni vara på vero Moda idag igen, dom måste tycka jag är en jobbig kund, velar fram och tillbaka, men nu köpte jag dom där byxorna som jag länge velat ha! De höga med dragkedja bak :) Testa dom i all hast, hoppas bara att dom känns lika bra hemma som dom gjorde i provhytten :)

Nu ska jag springa till kiosken en snabbis, sen fortsätta jobba till 6 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback