vari och fari

Sådär då har lulekalaset varit och farit! På torsdag var jag som sagt var barnvakt åt Eddie <3 sen fylle chaffis åt andre och dom! Sov väl sisådär 3,5 timmar natten mot fredag, sen jobb 9-18 på det, gick rätt bra med tanke på att jag sovit alldeles för få timmar. Efter jobbet i fredags for jag hem en snabbis, klippte andres bror johan och hans tjejs lillasyster. Sen iväg till björksgatan till jessica och Peo, efter det drog vi till stan på förskiva, sen ut på området. Blev inte att vara ute så länge. Jag och Andre tog taxi hem kring 1 tiden. Men blev inte många timmars sömn i fredags heller, sen jobb 10-15 på lördag, sen gärnet hem, packa ihop lite kläder och iväg till bergviken där Renee väntade på mig :)

Vi fixade oss, drack lite grann och sen drog vi iväg in mot stan till renees kompisar, drack lite till, sen iväg till Johan och Viktoria och sen i mot området, sprang omkring och försökte hitta ett bra öltält där de inte vara 3 km kö, men gick inge vidare, så vi tog den snabba vägen in i ett öltält, dvs hoppa över staketet! Satt där ett bra tag och svamla, sen drog jag och A hem, köpte en massa vårrullar och gjorde ett försök att få en taxi som skulle köra oss hem men de gick inge vidare så vi börja promenera hem, hitta andres kompisar efter vägen. Hitta en taxi och åkte hem med andres kompisar till porsön. Väl på porsön i taxin säger andres kompisar att dom inte har några pengar till taxin. Då väljer man väl inte att åka taxi?
Så jag fick betala i stortsätt hela taxiresan, snåljudar. Men vi tog oss hem i allafall! Väl hemma vräkte jag och A i oss vårrullar. Och på riktigt tror jag inte att jag ätit så goda vårrullar någonsin i hela mitt liv. Godare vårrullar än i thai take away i bränna och dom har riktigt goda vårrullar, sen hoppa vi i sängen och sov. Och igår legade jag och sov heeeeeeela dagen. Sjukt skönt och välbehövligt efter en helg med max 10 timmars sömn totalt, om ens det? haha..
Har i allafall varit en himla rolig helg, längtar redan tills nästa lulekalaset! Men roligast var nog att få gå ut på partaj med Renee, för har inte hunni vara ut me henne nå! Så de var riktigt kul!

Idag är jag iaf ledig, hade tänkt gå och söka jobb eftersom att jag trodde att jag bara skulle få vara kvar på lilla till slutet av augusti, men då ringde chefen och jag får tydligen jobba kvar där tills jag gjort alla mina timmar! Så det var ju super bra :) Så då var de bekymret ur världen! Och en sak mindre att göra idag :)

Nu ska jag vika tvätt, klä på mig sen ska jag gasa iväg till bergviken och mysa med Renee och Eddie :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback