Omprov!

Halloj, var ett tag sen man skrev här! Blir långt mellan gångerna, men det kan inte hjälpas :)

Har väl egentligen inte alls hänt mkt sen sist, har jobbat vareviga dag och tränat lite kortfest till omprovet som jag ska göra i skellefteå idag! Annars har jag inte så intressantare liv än så!
Som sagt, idag blir det att göra omprovet på delprovet, moment Festfrisyr! Den här gången ska jag göra den på min kusin Malin! Och det kommer garanterat funka bättre än när jag hade linnea! Det grämer mig fortfarande det där! Att jag valde fel modell och att jag skulle tjura och ändå ha henne som modell! Men det är ju inte mycket att göra åt merän att kasta bort 1000kr till och göra om skiten!

Så idag ska jag gasa iväg med min kusin Malin till skellefteå. Ska börja gasa iväg och hämta upp henne här på en stund :) Sen hoppas vi att vi slipper vara i skellefteå hela dagen, utan jag hoppas att jag får göra om mitt moment, få mina omdömmen och sen åka hem :)
Just ja, nästa helg blir det ju att fara på bröllop :) Danne och Reinno ska ju faktiskt gifta sig, och jag har fått äran att göra brudfrillan!! Kul :) Så på  måndag MÅSTE jag klippa till både danne och reinno så dom ser ut som folk i håret ;) haha...
Sen ska jag bara annars dit och hänga gäng med bviksgänget, är ju faktiskt ledig hela måndagen, så ska vara där och hänga medans A liks jobbar! Alltid lika mysigt :)
Vad mer har hänt i mitt liv? Erik och Linnea var förbi igår, vi åt tacos tills vi höll på spy, surrade på och hade allmänt trevligt. Sen blev det att klippa både Linnea och Erik inför bröllopet :) Så nu har jag snart klippt hela familjen till bröllopet ;) haha.. Skönt!

Nej, nu ska jag börja göra mig i ordning och se så alla grejer är med mig så jag inte glömmer något ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback