Babysitter

Ryggen mår fortfarande inte bra! Men betydligt bättre! Har jobbat 9-18 idag och alla andra dagar :) sen blev jag förfrågad att vara babysitter åt Eddie <3 och självklart tackar jag inte nej till det :) Så drog hem en sväng, slängde i mig mat, till tvättstugan en snabbis, och nu sitter jag på bviken och är barnvakt åt eddie liten <3 och igor medans resten av bviksgänget är ut på¨kalaset och har roligt :) Och det tycker jag dom förtjänar :)
Och nu ligger gossen och sover så sött, efter alla försök att få han att sova. Men se, även en oerfaren faster lyckades få han att somna :) Så när han vaknar blir de att fixa välling, sen ska vi bara mysa på ända tills gänget kmr hem, sen vänta tills andre ska hem, han brukar inte vara lätt att få med hem, han ska oftast vara den som går hem sist så vi får se hur jag lyckas! I morgon väntas jobb 9-18, sen ut på kalaset en sväng! Sen jobb på lördag 10-15 sen ska jag också kalasa rejält :) Hade varit kul att kalasa hela helgen, men ibland måste man göra mindre roliga saker också ;)
Nu ska jag äta karra och dricka cola medans lill killen sover och är lugn ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback