.

Märks att julen är på ingående, massor att göra på jobbet! De är kul, men kan lätt bli lite av en stress... 

Är så mycket man vill hinna med mellan 10-18 på jobbet, men så mycket som man inte hinner med. Blir lite av en stress att vilja hinna göra så mycket men de går i snigelfart.. Sen får man nästan ångest över att man inte hunnit göra nästan något under hela dagen... Pallar står på hög, katalogvaror ska märkas upp, ut med grejer från lagren, upp med nya grejer... Måste lära mig att stressa ner! Jorden går ju inte under om varorna inte kommer ut NU, eller att julkatalogvarorna inte märks upp igen.. Men jag vill ha ordning och reda på jobbet och de är sån jag är... 

Har haft sån jävla hjärtklappning idag, är länge sen sist jag hade de.. Skulle gissa att de är pga stress (?) måste lära mig att sluta stressa... 

I morgon ska jag försöka orka mig iväg till jobbet till senast 8 och göra lite nytta.. Så kanske man kan sova gott i morgon :) sen ska jag försöka stressa ner och bara vila på söndag :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback